Heb je een vraag of klacht?

Gaat er naar jouw idee iets mis in de zorg voor jou en je kinderen? Laat het ons weten, dan kijken we samen wat eraan te doen is. Je eerste aanspreekpunt is je familiebegeleider van Simba Familiezorg, aan hem of haar kun je vertellen waar je mee zit.

Het kan gebeuren dat je ontevreden bent over hoe onze medewerkers je ondersteunen of dat je het oneens bent met bepaalde beslissingen. Meestal lukt het in een of meer gesprekken een klacht op te lossen. Als je er samen met de familiebegeleider niet uitkomt, kun je contact opnemen met de projectleider van Simba Familiezorg: Georgien Hakkert. Zij is te bereiken via 06 – 1534 5908 en georgien@soskinderdorpen.nl.

Onafhankelijk advies

Je kunt ook bellen of chatten met het Advies- en Klachtenbureau Jeugd, oftewel het AKJ. Daar werken mensen die naar je luisteren en je kunnen helpen. Dit is een onafhankelijke organisatie van vertrouwenspersonen in de jeugdhulp waar ouders en kinderen terechtkunnen met vragen over de zorg. Het AKJ biedt informatie, advies en ondersteuning.

Blijkt na gezamenlijk overleg dat je niet tevreden bent over de oplossing voor je klacht, dan kun je contact opnemen met het Klachtenportaal Zorg. Deze onafhankelijke organisatie behandelt voor Simba Familiezorg klachten over onze hulpverlening.

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.